La sortie de mon prochain album

Bonjour, Je voudrais savoir si l’album que j’avais enregistré sur mon compte est toujours activable ou est ce que je dois enregistrer de nouveau l’album pour pouvoir payer… Car vous m’aviez dis qu’il y avait un délai de paiement après enregistrement mais je le vois toujours apparaître sur mon compte. Merci pour votre réponse.

Hi @Lesta

Thank you for your message. Someone from the iMusician Team will get back to you shortly, and take care of your request. Please be patient :clap:

@Maurizio can you help here? :+1: Thanks!

1 Like

Thanks ! where will they answer please ? on my mail ?

You will receive feedback here in your post. I have already tagged Maurizio from the iMusician Team :v::blush:

2 Likes

Hi @Lesta

Interesting issue…

I can see your release is finalized (ready to go) but I cannot see that any invoice has been paid. Can you check with your bank account and let us know if the payment has left your account, then we’ll look into it further.

I hope that this answers your question and we’re looking forward to your release :smiley:

1 Like

Vous pouvez également taper en français et utiliser les paramètres de traduction (plus d’informations ici) :slight_smile:

1 Like