Album disparu d'instagram (bis)

Bonjour,

Ma question initiale a été clôturée et le problème toujours pas solutionné, alors je me permets d’apporter ici un complément à ma demande.

Je ne sais pas si ma sortie a été re-livrée, comme l’indiquais @Carlos ici :

Est-il possible de relivrer la sortie en modifiant le genre musical : Folk, plutôt que Contemporary Classical ?

Merci d’avance

1 Like

Hey @Monsieur_Fruits, I changed the genre of the release and we sent a new delivery request to META. Please note that it might take up to 2-3 weeks to be online.

Kudos for your music and wishing you a great day!

All the best,

1 Like

Cela fait la troisième fois que je reviens sur ce problème.
Mes deux précédents posts ont été clôturés par
@Melani et @Carlos, sans que le problème ne soit résolu.
Après le changement de genre de mon 1er album et plusieurs semaine d’attente, l’album n’est toujours n’est pas réapparu sur Instagram.
Est-ce qu’il y aurait d’autres solutions possibles ?

Par ailleurs, le genre attribué à mon 2e album (Cosmic) est également “Contemporary classical”; serait-il possible de le changer pour “Folk” également ?

Merci d’avance pour l’attention que vous porterez à ce message.

Musicalement,

1 Like

Thank you @cantheproducer

2 Likes

Hello @Monsieur_Fruits, thanks for your message. We sent a new update to META after ensuring we changed the genre. After we send out updates or requests, it is then on the hands of the shops to take actions.

Please note that the update can take up to 2-4 weeks.

Best regards,

2 Likes

Thank you so much @Melani !
I hope it will work this time…

Musically,

3 Likes

Hi @Melani
It’s been more than 3 weeks now and my album is still non available on instagram.
Could you check what is going on with my request ?

1 Like

Hi @Monsieur_Fruits, we are now sending a new update for 4061798538652. It is strange as we can find the latest release on META.

Please check within the next 2-4 weeks typing the song title and full artist name. Thanks in advance for your patience.

1 Like

Thank you @Melani for taking the time to respond to my request. I’ll wait again and hope it works this time.

3 Likes