Bug lorsqu'on retire une piste d'une sortie

cela fait plusieurs fois que je clique par erreur sur l’option ‘’ Retirer piste de la sortie’’ et ensuite je ne suis plus capable de la remettre dans ma sortie parce qu’il affiche ‘’ This audio file has already been used ‘’… pouvez-vous règler cela, s’il vous plait… cela retarde une de mes sorties

Merci!
François

Hey there @Artemis ,

Tagging my french colleague @Carlos to help you out!

Ciao ciao!

1 Like

Bonjour @Artemis,

Ce message indique que la piste que vous souhaitez uploader est déjà présente dans votre bibliothèque et assignée à une autre piste. Pour régler cela, il faut simplement vous assurer que vous ne possédiez pas de doublon de la même piste dans votre bibliothèque et de le(s) supprimer si c’est le cas. Ne conservez qu’un seul “exemplaire” de chaque piste, avec bon le fichier audio assigné.

Si vous souhaitez rajouter la piste à votre sortie, il ne faut pas recréer la piste une nouvelle fois. Il faut l’ajouter à la sortie en cliquant sur “Ajouter de la bibliothèque”:

image

J’espère que cela répond à votre question :slight_smile:

1 Like

This audio file has already been used, jai la même chose sur tous mes titres de mon nouvel album et impossible de sortir l’album !

Merci !

Hello @Odile

Thanks for your message.

The error message “This audio file has already been used” indicates that the audio file you are trying to assign to your track is already in your library. This basically means that you are trying to upload the same audio file twice to two different tracks, which is not possible.

Please make sure that you do not have any duplicate tracks (i.e. the same track several times) in your library and that the audio file is only allocated once.

Best,

2 Likes

Thank you but I don’t have other records according to what I understand. I don’t succeed to go on.

This audio file has already been used, they say, but I don’t have a few times a title in the library. How can I do for the album ?

1 Like

Hmm :face_with_raised_eyebrow: okay @Odile

@Carlos will get back to you shortly.

Best,

3 Likes

Bonjour @Odile , is everything fixed right? Your new release has been paid and it is on our quality team hands :wink:
Sorry for my English, please use the translator :slight_smile:

Hello @Odile

please do not post the same message multiple times.

Someone from support (@Melani @Fabiola ) will take care of it. Please be Patient.

Best,

3 Likes

All done @Odile , please do not write same things in multiple thread as @cantheproducer mentioned! This would really help our work and keep the community forum very clean :sparkles:

4 Likes