Delete album and songs (supprimer mon album et mon son)

Bonjour, je souhaite supprimer mes publications d’imusician digital. Le site me dit que la fonction de suppression est indisponnible (ce qui me semble legerement illégal).
Pouvez me dire comment procéder ?

1 Like

Hello @Brieg

Thanks for your message.

Why illegal? That makes no sense. Please think about your statement before you post something like that here. Have you ever thought about the fact that functions can also have bugs or problems? That is the case with this function. The problem will be resolved shortly.

Currently you can send us the barcodes (EAN Numbers) of the respective releases here. Then someone from the team will manually delete these releases.

@Carlos will get back to you shortly. You can expect an answer next week. No one from the Team works on weekends.

Best,

4 Likes

Merci pour votre réponse.
La syntaxe de ma phrase n’engage rien envers imusician digital, je disais que le fait de ne pas pouvoir supprimer une oeuvre me semble illégal.
Et oui j’esperais un bug.

Les sorties a supprimer sont les suivantes :

EAN 4066218391756
EAN 4066218498912

Bon week-end.

2 Likes

Bonjour @Brieg,

Faire de la maintenance pour une fonctionnalité n’a rien d’illégal. J’ai demandé le retrait de vos deux sorties, comptez 4 semaines pour que les plateformes fassent le nécessaire.

Bien à vous,

2 Likes