How to correct an error on publication title

Hi, one of my published songs contains an error on the title.
The song in question is:
“Claudio La Barca - Pleiades Star Culster”, the error is Culster which must be corrected in “Cluster”.
The EP barcode is [deleted by moderator], the track ISRC code is [deleted by moderator].
If I could have support in Italian language it would be better.
Best Regards.

CLB

2 Likes

Hello @CLB I’m a moderator doing my best to give you hint,

I tag @Maurizio and @Carlos from iMusician support to explain what is possible to correct this. I’m sure they could do it in Italian language

The support is closed the week-end

A2D
- A DIY musician like you trying to help each other :wink::ok_hand::notes:

4 Likes

buongiorno @CLB e @A2D , intanto che @Maurizio o @Melani del Team possano darci un’occhiata, io consiglierei di passare semplicemente ad Amplify+ e fare le modifiche necessarie, come meglio spiegato qui. :v:

3 Likes

Thank you very much, very kind :slightly_smiling_face:

3 Likes

Ciao Andy e buon pomeriggio, il link che mi hai allegato è relativo al cambio di data di pubblicazione, il mio problema è diverso, devo correggere un errore su un mio brano pubblicato in un EP e non riesco a trovare nulla al riguardo.
Grazie Comunque e buona giornata.

1 Like

Hello @CLB

Thanks for your message.

Sorry that no one from the team has contacted you yet.

Changes after the release are only possible with the Amplify+ subscription → Come faccio a modificare un'uscita discografica dopo che è stata consegnata? | iMusician

Best,

1 Like

scusami, hai ragione, il link corretto è quello che ha mandato @cantheproducer :v:

3 Likes

Ciao @CLB, ho corretto il titolo 3 della tua uscita disocgrafica e procederemo con l’aggiornamento.
Ti informo che solitamente le modifiche sono possibili sono agli artisti e artiste con AMPLIFY+, ma procederemo con la modifica gratuita per questa volta.

In bocca al lupo per la tua musica e ti auguro una buona giornata!

​Un caro saluto,

3 Likes