Bonjour,
Je voudrais modifier le morceaux d’une de mes sortie par une version corrigée, comment dois je procéder, je crée une nouvelle sortie avec exactement la même pochette et ma chanson corrigée avec le même titre?
merci pour votre réponse
1 Like
Thank you for your messages. Someone from the iMusician Team will get back to you shortly, and take care of your requests. Please be patient
Bonjour, Je me pose la même question, j’aimerais remplacer un morceau par une version amélioré. je dois créer une nouvelle sortie et supprimer l’ancienne? Ça me dérange car c’est un ancien morceaux et je ne voudrais pas qu’il apparaisse dans mes dernières sortie comme nouveauté.
Merci
Hello everyone ,
You have 2 options here:
- request a takedown of your release (for free), then you can have it redelivered with the new audio-files (you have to pay from scratch)
- Upgrade to our Amplify+ plan and request the modification. Your release will stay online.
Switching to our monthly subscription costs exactly the same amount we were previously asking for a modification, but gives you more and more perks, so you might want to consider it
1 Like