Obtenir de l'aide

Bonjour,

Je me suis inscrit sur Imusician en 2020 et je découvre aujourd’hui que je dois prendre un abonnement pour pouvoir rester en contact direct avec IMusician et obtenir des réponses à mes questions. La plateforme IMusician Community est pénible à utiliser ; quelles sont les autres solutions pour obtenir un suivi lors de la sortie d’un single ou d’un album et pour obtenir une aide personnalisée.

Merci pour votre réponse.

Fred

1 Like

Bonjour @FredW

Pour avoir un contact direct les abo amplify sont les solutions.

Un lien vers les tarifs adaptés hier.

Les community moderators sont aussi là pour aider sur ce forum :grin::v:

Je tag @Melani d’iMusician pour plus d’info.

A2D

3 Likes

Hello @FredW, you can direct your questions also in our Community and maybe answers are already here!

However, if you need an extra help, we are here to help! Thanks @A2D and talk soon @FredW

3 Likes

Merci pour votre retour mais si je veux une réponse personnalisée, je fais comment ? Si je ne souhaite pas mettre mes demandes directement sur le forum, y a t-il moyen de poser ma questions sans qu’elle apparaisse sur le forum sans passer par “Amplify” ?
Merci pour votre réponse.

Unfortunately not, unless your question involves sensitive data. Then you can logically ask the team something like this via DM here in the forum.

If it’s a normal question, you can ask it here like many others. That shouldn’t be a problem now. We are here to help as mentioned above by @Melani and @A2D

And you won’t get a standard answer from us or the team. Every question is answered and solved in detail.

Best,

2 Likes

Salut, quel problème tu rencontres ? Je peux peut-être t’aider.

Merci pour cette réponse détaillée.

Je ne rencontre pas encore de problème particulier, j’essayais simplement de comprendre pourquoi et comment le système de suivi proposé par IMusician avait changé depuis 2020. J’ai choisi IMusician à l’époque justement parce qu’il y avait ces échanges directs possible sur nos situations particulières. Le fait de basculer sur un forum est une toute autre méthode.
Merci pour vos réponses.

The subscription plans changed in January 2023. Since then there have been the current plans Free, Amplify and Amplify+.

Even if you don’t have email support with a free subscription, you can still get support for your questions here in the forum. These will be answered just as helpfully as by email. Nothing has changed about that.

Best,

3 Likes

Thanks a lot everyone @cantheproducer @Blindriver and @FredW! As you can see, this is our spirit here in the forum: to have artistic support from iMusician employees but also artists!

As @cantheproducer mentioned, we are always offering support both on Forum and via email. We have a precise work procedure to guarantee that everyone is heard and heard :hugs:
So no worries @FredW, just post it in “Ask a Question” and we will get back to you with the fastest support. Plus, if the matter requires deeper investigations or private info, we are sending you DMs and treat your inquiry privately!

Hope this explains and all the best

2 Likes