Sortie inexistante sur apple music

Bonjour,

Ma sortie (DÉCEPTION) est bien arrivé sur les autres plateformes avec un retard mais toujours pas chez Apple Music.
J’aimerais savoir quand sa devrait apparaître sur cette plateforme sachant que j’ai souscrit un abonnement Amplify + ?

Merci de répondre au plus vite
Cordialement.

1 Like

Bonjour @vtchris, I forwarded the request to deliver to Apple Music once again.

I see a note that our quality team contacted you because the tracks were already online. Please note that it is not possible to deliver same content on the same platforns, it is a violation of shops guidelines and intellectual property rights. I’ll get back to you with a confirmation of the delivery :slight_smile:

3 Likes

Bonjour,

Cependant, il y’a une piste dans le projet qui n’a jamais été mise sur les plateformes de musique, c’est possible de partager exclusivement le projet avec la seul piste qui n’a jamais été envoyée ?
De plus, je n’ai reçu aucun mail m’expliquant qu’il y aurait un problème avec Apple Music, on m’a juste dit qu’il serait livré à la date convenue, rien de plus.

Cordialement

1 Like

Morning @vtchris, our quality team sent a request to Apple Music, however we must wait until they complete some verifications.

Now, the release is accepted and can not be modified, neither tracks can be removed/added. If you wish you re-start from new, you can take the release down from your dashobard. I would suggest to wait instructions from Apple Music side :slight_smile:

2 Likes

D’accord,

merci beaucoup pour votre réactivité.
J’espère avoir une réponse au plus vite.

Cordialement.

2 Likes

Hey hey @vtchris , we have good news :slight_smile:

Apple Music accepted your release and it is being exported, please check online with the next 48 hours!

Kudos for your music and wishing you a great day!

All the best,

3 Likes