How To Change My Email Address?

Bonjour,

J’aimerai aussi changer l’adresse mail de mon compte, pour mettre celle que j’utilise sur ce forum.

Hi! I followd your instructions, but the email adress has not changed yet. How long does it usually take before the change is made? As my old adress will be canceled soon…
/Harulf

Hiya Harulf!

Thank you for your patience,

Your email address has now been changed to the specified address.

Hope you have a great weekend!

Cheers,

Annika

Bonjour @pondy_computer,

Je vous ai contacté via message privé afin que nous puissions voir cela ensemble :slightly_smiling_face:

Good day,
I would like to change my email address from my Imusician profile. At the moment my old e-mail address is given. I would like to change it to the email address I currently use for my M Community profile.
Greetings

Hi @nellyb

I’ll mention @Maurizio , who will send you a DM with the instructions. :sunglasses: :+1:

1 Like

This is for Maurizio if he is available:

I have a similar Problem as Michael Clark a few days ago.
I am Tim Greis. I create an Acoount in 2007 or 2008.
I don’t know which email address is registered with you. Could be [REMOVED].
Unfortanely our provider deleted our Homepage so I didn’t receive any E-Mails.
I don’t remember my password. I don’t remember my user name.

Appreciate your help.

@Maurizio Could you please take a look at the following issue. Thanks! :sunglasses: :+1:

1 Like

Hey @nellyb and @Tim,

I moved your messages here, and I’ve just sent you a DM.
@cantheproducer thanks a lot for your help. Really appreciated :+1:

1 Like

Hi i would also like to change my email adress on imusician web site.
Thks

Fantastic! Thank you! :slightly_smiling_face:
/Harulf

Bonjour,

Je suis trés inquiètes voila maintenant 15 jours que j’ai demandé le changement d’une simple adresse mail de connexion et je n’ai aucune nouvelle !
En revanche, j’ai recu un mail trés inquiétant qui me dit que le contenu de mon compte va être supprimé.

Il faut absolument que je puisse avoir accés à mon compte avec la nouvelle adresse. Pourquoi est ce que c’est si long ? et pourquoi est ce que j’ai recu un message qui indique que mon contenu va être supprimé ?

Je ne peux plus dutout accéder à mon compte avec mon adresse mail actuelle, je suis trés inquiète

Merci de me contacter au plus vite

Bonjour, je suis nouveau ici et je veux changer l’email relié à mon compte imusician. Merci de m’aider

Bonjour,
Je ne trouve pas sur le site la méthode pour changer d’adresse mail, ça me demande de vous envoyer une photo de mon passeport, mais comment faire? pour vous envoyer ce document?
Merci par avance pour votre réponse.

Hey @ZEP @ouste @KarakoilProduction
Je vous envoie un message avec la procédure.
@Nico I’ll send you the process by message.

How can I change my email address in iMusician account?

Bonjour,

je voudrais changer le mail de mon compte imusician, quelle sont les procédures a suivre ?

Merci.

How can I change my email address in iMusician account?

I also need to change my email address!
Thanks for the help.

Bonjour,

je souhaiterais changer l’adresse mail du compte i musician au nom de Lucas Cervellin. Serait il possible d’avoir la liste des démarches à suivre svp ?
Cordialement,

Lucas Cervellin