Payment not received

Bonjour,

Cela fait plus de 15 jours que j’ai demandé un versement de [REMOVED] et il n’est toujours pas viré sur mon compte paypal [REMOVED] et reste en statut “demandé”

Bonjour @Scolopendra :raising_hand_man:

Merci de noter qu’une fois le versement demandé, un délai pouvant aller jusqu’à 30 jours peut s’appliquer avant que le paiement ne soit effectué.

Bonjour ,
De même pour moi.
Demande faite depuis le 4/03, auparavant ça prenait beaucoup moins de temps
screenshot removed to protect your account

Hi,

Hello iMusician Team, I have requested for a payment on Feb 20th 2022. It remained “pending” for almost 2 months already.

Can you please check my payment, my email account on iMusician Dashboard is same as mine in iMusician Community!

When is exepted my payment to be received!

Thank you
Kind Regards.

heu, je crois que tu devrais éviter de donner tes infos comme ca, attend qu’un admin ouvre un channel pour toi…

3 Likes

hey im also upset about a late pending payment. talk to your customers.

Bonjour ,

j’ai aussi un retard de payement, est ce que le probléme est commun et va prendre encore plus de temps ?

@JJ_JJ would you mind jumping on these please.

Hi @dwnh @yotamp @adsmett @ymusicandqo
I’ll send you an email in private as this is sensitive data.
Je vais vous envoyer un message en privé car il s’agit de données sensibles.

@liamphanmusic merci pour votre commentaire - vous avez tout à fait raison ! Est-ce que vous avez également besoin d’aide sur vos versements ?

My payment is still not reached in my paypal account since a month .My account email is

Hey @MarathiDJs
I can see it was requested 20 days ago. Please, contact us again if you haven’t received it in the next 10 days.

You have not contacted me @JJ_JJ
I have been waiting months for my payout.

To everyone on here. , DM me on insta @originalsbyghost , I want to move you to my label where you will be paid out.

or email my team at (DELETED BY MODERATOR), we would be happy to have you on the team.

Hi @JJ_JJ what about my request? Thanks in advance!

Hi @RockitHoldings - thanks for the reminder - I’ll forward your request to the accounting team.

Hey @the-enterpreneurs - I can see that you have no payout pending. Can you please confirm that? Thanks

Hi @JJ_JJ,
as you can see here it says PAID, but I never received that money on my account.
[REMOVED BY ADMIN]

Can you please check it?

Thanks in advance!
Francisco

Bonjour
J’ai demandé un paiement qui n('est jamais parvenu à la banque malgré que celui-ci soit inscrit sur mon compte comme payé.
Pourriez-vous me dire pourquoi ?
Merci

Hey @the-enterpreneurs
I’ll send a request for you then.

@Maxiflou je vais vous contacter par message privé afin d’avoir plus d’informations.

1 Like

Bonjour la Commu,
est ce que quelqu’un a reçu son versement ces derniers jours ? ou ca bloque pour tout le monde ?